Trouwen in het
kasteel

Trouwen in Kasteel Ruurlo is een droom die voor jullie uit kan komen. Staande op het bordes kijken jullie uit over het voorterrein waar lang geleden rijtuigen reden. Vanaf het water kunnen prachtige foto’s gemaakt worden met eeuwenoude bomen, romantische bruggetjes, een ruisende fontein en weelderige rododendrons op de achtergrond. In combinatie met Oranjerie Ruurlo willen wij van jullie dag de mooiste van jullie leven maken.

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Neem dan gerust eens contact op:

Huwelijksceremonie

Trouwen in een kasteel heeft iets magisch. De trouwzaal van Museum MORE | Kasteel Ruurlo gaat op de grote dag speciaal voor jullie open. In de goudgele zaal kunnen maximaal 80 familieleden en vrienden getuigen zijn van de bezegeling van jullie liefde. Kijk je in de trouwzaal omhoog, dan zie je dat op het rococo plafond uit 1750 de godin van de liefde en de engel Amor liefdevol op jullie neerkijken. En in de gracht van Kasteel Ruurlo ligt het bekende huwelijksbootje al voor jullie klaar.

Feestelijke locatie

Jullie huwelijksdag is één van de mooiste dagen van jullie leven, waaraan veel zorg en aandacht moet worden besteed. In samenwerking met Oranjerie Ruurlo nemen we graag een stuk zorg uit handen. Kasteel Ruurlo is een officiële trouwlocatie van Gemeente Berkelland. In de oranjerie, die is gelegen in de stijlvolle Engelse landschapstuin van het kasteel, kunnen jullie een receptie, diner of feest houden. Alles is op één locatie mogelijk. Bij binnenkomst hoeven jullie nergens meer aan te denken of te regelen. Dat geeft jullie mooi de gelegenheid om de gasten te verwelkomen en volop te genieten van de dag met het gouden randje.

Via info@oranjerieruurlo.nl | 0573- 820 220 vertellen we jullie graag meer.

Bruidssuite

Aan alles is gedacht, zo ook jullie overnachting. Want bij een huwelijksdag mag een koninklijke overnachting niet ontbreken. Na het diner of feest, overhandigen we jullie de sleutel van het kasteel. In de historische torenkamer van Kasteel Ruurlo is een bijzondere bruidssuite gesitueerd, met een kingsize bed en een waanzinnige badkamer. Deze suite is uitsluitend te boeken voor (en door) het bruidspaar dat die dag ook daadwerkelijk het huwelijk heeft bezegeld op het kasteel, wat het dus extreem uniek en exclusief maakt. De volgende morgen wordt er een luxe ontbijt (op bed) geserveerd.

Vraag gerust naar de mogelijkheden via info@oranjerieruurlo.nl | 0573- 820 220.

Bereikbaarheid

Kasteel Ruurlo staat aan de rand van het Achterhoekse Ruurlo, vlakbij Zutphen en op 10 minuten lopen het treinstation. Kasteel Ruurlo beschikt over een eigen parkeerterrein waar u gratis kunt parkeren.