Algemene voorwaarden
e-tickets

Sta je liever niet in de rij bij de kassa? Bestel dan vooraf online een e-ticket via onze ticketmodule. Na de transactie ontvang je je toegangsbewijs per e-mail. Deze kun je meenemen bij je bezoek of laten zien op je smartphone.

Let wel op: E-tickets zijn 1 jaar geldig vanaf de aankoopdatum.

Museumkaarthouders kunnen géén e-tickets bestellen. De Museumkaart is geldig bij Kasteel Ruurlo. De Museumkaart moet u laten scannen aan onze balie. Dit houdt in dat u de toeslag vooraf niet online kan afrekenen.

Uitleg E-ticket

E-tickets geven toegang tot het museum en kunnen aan de kassa gescand worden. E-tickets geven toegang tot het gehele museum, zowel de permanente collectie als alle tijdelijke tentoonstellingen, tenzij bij een tentoonstelling nadrukkelijk is aangegeven dat u er een speciaal ticket voor nodig heeft. Na de transactie ontvangt u uw kaartje per email. U moet het voor uw bezoek afdrukken of ter plekke kunnen tonen op uw smartphone. Koopt u meerdere tickets, dan dient u alle tickets af te drukken dan wel te kunnen tonen. Bij het betreden van het museum kunt u het ticket bij de balie laten scannen. Bestaat uw groep uit meerdere personen, dan dient u alle tickets te scannen.

E-tickets zijn geldig tot maximaal 1 jaar na aankoop. Het is niet mogelijk om na aankoop de geldigheidsdatum te wijzigen en wij geven geen geld terug voor ongebruikte e-tickets.

Uw e-ticket ontvangt u normaal gesproken, per email, binnen enkele minuten na aankoop. Heeft u een uur na aankoop nog steeds geen ticket ontvangen, kijk dan eerst in de spam-box van uw email programma. E-tickets worden soms als spam gezien. Is het ticket ook daar niet aangekomen, neem dan contact op met info@museummore.nl voordat u naar het museum afreist. Het is voor onze medewerkers niet mogelijk om bij aankomst te controleren of u een e-ticket heeft, of dit ticket alsnog voor u af te drukken.

De QR-code op de e-tickets mag niet gevouwen of beschadigd worden. Bij beschadiging kan de QR-code misschien niet gelezen worden waardoor er geen toegang kan worden verleend. Een e-ticket geeft slechts eenmaal toegang tot het museum. Op de e-tickets zijn onze Algemene Bezoeksvoorwaarden van toepassing.

Voor vragen en problemen rond e-tickets kunt u contact opnemen met info@museummore.nl.

Het is niet mogelijk om rondleidingen en groepsbezoeken als e-ticket te boeken.