Ontdek MORE in onze museumshop

Na een bezoek aan Kasteel Ruurlo geïnspireerd geraakt door Carel Willink? Of wilt u meer weten over het bijzondere leven van paradijsvogel Mathilde? In de museumshop van Kasteel Ruurlo kunt u verrassende cadeautjes, unieke souvenirs en prachtige kunstboeken kopen.

Kasteel Ruurlo winkel 2

Een souvenir maakt de herinnering aan uw dagje uit nog specialer. Een ansichtkaart voor uw verre vrienden, ‘Nijntje in het Museum’ voor de (klein)kinderen of een fietsroute door de mooiste plekken van de Achterhoek. Het is allemaal te verkrijgen in de museumwinkel van het kasteel.

De winkel is in het kasteel gevestigd. Bent u langs de entree en de balie gelopen, sla dan linksaf. Bij het afgesloten trappenhuis vindt u rechts van u de garderobe en links van u de museumshop. Net zoals Kasteel Ruurlo, is de museumshop open van dinsdag t/m zondag van 11.00u t/m 17.00u.