Zakelijke bijeenkomsten

Wilt u vergaderen op een inspirerende locatie? Dan bent u bij Kasteel Ruurlo aan het juiste adres. Wij hebben een prachtige vergaderzaal met alle faciliteiten die u nodig heeft. Een vergadering, seminar of presentatie, alles is bespreekbaar. Voor een inspirerende break leiden onze professionele gidsen u rond door het prachtige kasteel. Wilt u meer informatie over vergaderen in Kasteel Ruurlo? Neemt u dan gerust contact met ons op via info@museummore.nl of middels ons contactformulier.

Ontmoeten tussen de kunst

De trouwkamer van Kasteel Ruurlo is een uitstekende plek voor een doeltreffende vergadering. De capaciteit van de trouwkamer is maximaal 20 personen. Ook is er de mogelijkheid om een catering te verzorgen.

Voor een frisse start, een inspirerende break of een prachtige afsluiting van uw bijeenkomst kunt u een exclusieve rondleiding door Kasteel Ruurlo en de tuinen krijgen.

Voor de mogelijkheden en maatwerk kunt u contact opnemen met info@museummore.nl of middels ons contactformulier.

LOW RES 20180221 153803
LOW RES 20180221 153733
LOW RES 20180221 153703
LOW RES 20180221 153755
LOW RES 20180221 153722

Private Entry

Kasteel Ruurlo opent exclusief voor u en uw gasten het kasteel buiten de openingstijden. Een private entry geeft u alles rust om te genieten van de mooiste kunstwerken. Onze professionele gidsen leiden u graag rond in het kasteel. Uiteraard is het mogelijk de rondleiding te completeren met een culinair arrangement op maat voor u samengesteld.

Uw bijeenkomst in combinatie met Oranjerie Ruurlo

In de tuinen van Kasteel Ruurlo ligt Oranjerie Ruurlo. Deze locatie beschikt over een grote zaal met terras en een brasserie. Het is mogelijk om uw bezoek aan Kasteel Ruurlo te combineren met een diner, bijeenkomst of feest op deze locatie. Daarnaast zijn alle basis faciliteiten aanwezig om vergaderingen, beurzen of conferenties te arrangeren. Oranjerie Ruurlo biedt diverse arrangementen aan om aan uw wens te voldoen.

Bereikbaarheid

Kasteel Ruurlo staat aan de rand van het Achterhoekse Ruurlo, vlakbij Zutphen en op 10 minuten lopen van het treinstation. Kasteel Ruurlo beschikt over een eigen parkeerterrein waar u gratis kunt parkeren.