Events

Kasteel Ruurlo heeft een stijlvolle trouwzaal en sfeervolle museumzalen. De gracieuze uitstraling van het kasteel en de indrukwekkende kunstcollectie geven uw bijeenkomst een bijzondere allure. Kasteel Ruurlo heeft prachtige zalen die geschikt zijn voor al uw speciale evenementen. Voor een frisse start, een inspirerende break of een prachtige afsluiting van uw event kunt u een exclusieve rondleiding door Kasteel Ruurlo en de tuinen krijgen.

Voor de mogelijkheden en maatwerk kunt u contact opnemen met info@museummore.nl of middels ons contactformulier.

Trouwen

Geef elkaar het ja-woord op de meest romantische plek in de Achterhoek

Vergaderingen

Vergaderen op een voorname en inspirerende locatie

Private Entry

Wij openen de deuren voor een exclusieve rondleiding

Uw evenement in Museum MORE Gorssel

Onze tweede locatie in Gorssel beschikt over een multifunctionele evenementenzaal en 7 ruime en moderne museumzalen. Ideaal voor bijeenkomsten, presentaties of seminars. Ook kunt u in een van de museumzalen exclusief tussen de kunst dineren met uw gasten. De prachtige uitstraling van het pand, toegang tot het museum en de kunstcollectie geven uw bijeenkomst een extra beleving.